F.A.Q.

- Ik twijfel over de maat
- Hoe bestel ik de juiste maat?
- Hoe meet ik de voetjes van mijn kind op?
- Komen de kleuren van de foto’s overeen met de realiteit?
- Kan ik de producten ergens bekijken?
- Hoeveel kost het verzenden?
- Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
- Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
- Ik wil mijn bestelling ruilen
- Ik ben niet tevreden over mijn bestelling

Ik twijfel over de maat
Zorg dat de voetjes goed opgemeten zijn. Volg hiervoor onze handleiding “voetjes meten”. Bij elk schoentje vind je bij de rubriek “taillering” hoe het schoentje tailleert. Er is soms veel verschil qua maat tussen de verschillende schoenmerken. Twijfel je toch nog stuur ons dan een mailtje met daarin de opgemeten lengte van de voetjes en de opgemeten breedte. Wij helpen jou dan via mail verder.

Hoe bestel ik de juiste maat?
Volg stap per stap onze handleiding “voetjes meten”. Vergeet zeker niet één centimeter groeiruimte bij te tellen alvorens de maat te bepalen. Bij de rubriek taillering in de productomschrijving vind je steeds al wat uitleg betreffende de taillering van een bepaald model of merk. Toch nog twijfels? Stuur dan gerust een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. We helpen jou met plezier verder.
 
Hoe meet ik de voetjes van mijn kind op?
Bekijk onze handleiding “voetjes meten” die je onderaan onze pagina vindt. Hierin staat stap per stap uitgelegd hoe je juist de voetjes opmeet. Denk er wel steeds aan een centimeter bij te tellen voor extra groeiruimte alvorens de maat te bepalen. Toch nog twijfels over de maat of over de taillering van een bepaald model, stuur dan gerust een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. We helpen jou dan graag verder.

Komen de kleuren van de foto’s overeen met de realiteit?
Ja. Toch kan een foto die je op het scherm bekijkt er een beetje anders uitzien dan het product zelf. Dat hangt onder meer af van de instellingen van je beeldscherm. Maar zelfs op het beste scherm ziet een foto er een beetje anders uit.

Kan ik de producten ergens bekijken?
Ja. Je kan de producten steeds komen bekijken in de winkel van Theodoor. De winkel is open op dinsdag, woensdag en vrijdag van 13u30 tot 18 uur en op zaterdag van 9u30 tot 18 uur.

Hoeveel kost het verzenden?
Vanaf een bedrag van 100 Euro is het verzenden binnen België gratis. Bestel je voor minder dan 100 Euro dan betaal je 4 Euro. Voor Nederland en Luxemburg is de verzending gratis vanaf 150 Euro, bestel je voor minder dan 150 Euro dan betaal je 7 Euro. Voor Duitsland, Frankrijk en Engeland is het verzenden gratis vanaf 200 Euro, bestel je voor minder dan 200 Euro dan kost het verzenden 9 Euro. Voor de rest van Europa is verzenden gratis vanaf 270 Euro, bestel je voor minder dan betaal je 20 Euro verzendkosten. Voor de rest van de wereld betaal je geen verzendkosten onder de 370 Euro, bestel je voor minder dan 370 Euro dan betaal 30 Euro verzendkosten.
We versturen jouw bestelling steeds zo voordelig mogelijk. Zo wordt thuiswinkelen extra voordelig. Denk maar aan de hoge benzinekosten, betaalparking en uw kostbare tijd. Voor België en Europa werkt Theodoor samen met Bpost en DPD.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Binnen België ontvang je jouw pakket uiterlijk 3 werkdagen na ontvangst van je betaling. Naar Nederland ontvang je jouw pakket uiterlijk 5 werkdagen na ontvangst van je betaling. Naar de rest van Europa ontvang je jouw pakket uiterlijk 7 werkdagen na ontvangst van je betaling.
Je kan er ook voor kiezen je bestelling op te halen in onze winkel. Jouw pakket ligt klaar vanaf wij het volledige bedrag hebben ontvangen. Je wordt er via mail van op de hoogte gebracht dat jouw bestelling klaar ligt. Passen onze openingsuren jou niet? Maak dan een afspraak via mail, wij doen dan speciaal voor jou open!

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Je kan betalen via Stripe met VISA, MASTERCARD en AMERICAN EXPRESS en via Paypal. Betaal je liever via overschrijving? Stuur ons dan een mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Bedenk wel dat betalen via overschrijving steeds trager is dan online met een betaalkaart. Het duurt immers enkele dagen alvorens het bedrag effectief wordt overgeschreven. We reserveren pas jouw bestelling vanaf het moment dat wij het bedrag hebben ontvangen.

Ik wil mijn bestelling ruilen
Dat kan indien het product ongedragen is, ongebruikt is, volledig is, zich in originele staat en verpakking bevindt en onbeschadigd is. Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
LET OP: goederen uit solden of outlet kunnen NIET geruild worden

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling
Je kan je bestelling steeds retourneren zonder opgave van reden. Je brengt ons hiervan op de hoogte via mail binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van het pakket. Ons adres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Retourneren kan enkel indien: de goederen ongedragen zijn, ongebruikt zijn, onbeschadigd zijn, volledig zijn en indien ze zich in originele staat en verpakking bevinden.
LET OP: goederen uit solden en outlet kunnen NIET geretourneerd worden.

Volg ons ...

facebook 100instagram 100pinterest 100