Veel gestelde vragen

Hoe meet ik de voetjes van mijn kind op?
Bekijk onze handleiding “voetjes meten” die je onderaan onze pagina vindt. Hierin staat stap per stap uitgelegd hoe je juist de voetjes opmeet. Denk er wel steeds aan een centimeter bij te tellen voor extra groeiruimte alvorens de maat te bepalen. Toch nog twijfels over de maat of over de taillering van een bepaald model, stuur dan gerust een mailtje naar info@theodoor.be We helpen jou dan graag verder.

Komen de kleuren van de foto’s overeen met de realiteit?
Ja. Toch kan een foto die je op het scherm bekijkt er een beetje anders uitzien dan het product zelf. Dat hangt onder meer af van de instellingen van je beeldscherm. Maar zelfs op het beste scherm ziet een foto er een beetje anders uit.

Kan ik de producten ergens bekijken of passen?
Ja. Je kan de producten steeds komen bekijken of komen passen in onze stockruimte. De openingsuren vind je bij de "contact" info. Passen deze momenten niet en zou je liever op een ander moment langs komen? Stuur ons een mailtje (info@theodoor.be) en we bekijken samen wat er mogelijk is.

Hoeveel kost het verzenden?
Vanaf een bedrag van 50 Euro is het verzenden binnen België gratis. Bestel je voor minder dan 50 Euro dan betaal je 5,5 Euro. Voor Nederland en Luxemburg is de verzending gratis vanaf 100 Euro, bestel je voor minder dan 100 Euro dan betaal je 8 Euro. Voor de rest van Europa is verzenden gratis vanaf 200 Euro, bestel je voor minder dan betaal je 200 Euro verzendkosten. Wil exact weten hoeveel stuur ons een mailtje.
We versturen jouw bestelling steeds zo voordelig mogelijk. Zo wordt thuiswinkelen extra voordelig. Denk maar aan de hoge benzinekosten, betaalparking en uw kostbare tijd. Voor België en Europa werkt Theodoor samen met Bpost, DPD en Post.nl.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Binnen België ontvang je jouw pakket uiterlijk 3 werkdagen na ontvangst van je betaling. Naar Nederland ontvang je jouw pakket uiterlijk 5 werkdagen na ontvangst van je betaling. Naar de rest van Europa ontvang je jouw pakket uiterlijk 7 werkdagen na ontvangst van je betaling.
Je kan er ook voor kiezen je bestelling op te halen in onze stockruimte. Jouw pakket ligt klaar vanaf wij het volledige bedrag hebben ontvangen. Je wordt er via mail van op de hoogte gebracht dat jouw bestelling klaar ligt. Je vindt de ophaalmomenten terug onder onze "contact" info. Passen onze openingsuren jou niet? Stuur ons een mailtje en we bekijken samen welk afhaalmoment mogelijk is.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Je kan betalen via Stripe met VISA, MASTERCARD en AMERICAN EXPRESS en via Paypal. Betaal je liever via overschrijving? Stuur ons dan een mail info@theodoor.be Bedenk wel dat betalen via overschrijving steeds trager is dan online met een betaalkaart. Het duurt immers enkele dagen alvorens het bedrag effectief wordt overgeschreven. We reserveren pas jouw bestelling vanaf het moment dat wij het bedrag hebben ontvangen.

Ik wil mijn bestelling ruilen
Dat kan indien het product ongedragen is, ongebruikt is, volledig is, zich in originele staat en verpakking bevindt en onbeschadigd is. Stuur een mail naar info@theodoor.be 
LET OP: goederen uit solden of outlet kunnen NIET geruild worden

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling
Je kan je bestelling steeds retourneren zonder opgave van reden. Je brengt ons hiervan op de hoogte via mail binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van het pakket. Ons adres: info@theodoor.be
Retourneren kan enkel indien: de goederen ongedragen zijn, ongebruikt zijn, onbeschadigd zijn, volledig zijn en indien ze zich in originele staat en verpakking bevinden.
LET OP: goederen uit solden en outlet kunnen NIET geretourneerd worden.